Velorex 16/350 .

  • Velorex 16/350 . Foto 1
  • Velorex 16/350 . Foto 2
  • Velorex 16/350 . Foto 3
  • Velorex 16/350 . Foto 4
  • Velorex 16/350 . Foto 5
  • Velorex 16/350 . Foto 6
  • Velorex 16/350 . Foto 7
  • Velorex 16/350 . Foto 8
  • Velorex 16/350 . Foto 9
  • Velorex 16/350 . Foto 10
  • Velorex 16/350 . Foto 11
  • Velorex 16/350 . Foto 12
  • Velorex 16/350 . Foto 13
  • Velorex 16/350 . Foto 14
  • Velorex 16/350 . Foto 15
  • Velorex 16/350 . Foto 16
  • Velorex 16/350 . Foto 17
  • Velorex 16/350 . Foto 18
  • Velorex 16/350 . Foto 19
  • Velorex 16/350 . Foto 20
  • Velorex 16/350 . Foto 21
  • Velorex 16/350 . Foto 22
  • Velorex 16/350 . Foto 23
  • Velorex 16/350 . Foto 24
  • Velorex 16/350 . Foto 25
  • Velorex 16/350 . Foto 26
  • Velorex 16/350 . Foto 27
  • Velorex 16/350 . Foto 28
  • Velorex 16/350 . Foto 29
  • Velorex 16/350 . Foto 30
  • Velorex 16/350 . Foto 31
  • Velorex 16/350 . Foto 32
  • Velorex 16/350 . Foto 33
  • Velorex 16/350 . Foto 34
  • Velorex 16/350 . Foto 35
  • Velorex 16/350 . Foto 36
  • Velorex 16/350 . Foto 37
  • Velorex 16/350 . Foto 38
  • Velorex 16/350 . Foto 39
  • Velorex 16/350 . Foto 40
  • Velorex 16/350 . Foto 41
  • Velorex 16/350 . Foto 42
  • Velorex 16/350 . Foto 43
  • Velorex 16/350 . Foto 44
  • Velorex 16/350 . Foto 45
  • Velorex 16/350 . Foto 46
  • Velorex 16/350 . Foto 47
  • Velorex 16/350 . Foto 48
  • Velorex 16/350 . Foto 49
  • Velorex 16/350 . Foto 50
  • Velorex 16/350 . Foto 51
  • Velorex 16/350 . Foto 52
  • Velorex 16/350 . Foto 53
  • Velorex 16/350 . thumbnail 1
  • Velorex 16/350 . thumbnail 2
  • Velorex 16/350 . thumbnail 3
  • Velorex 16/350 . thumbnail 4
  • Velorex 16/350 . thumbnail 5
  • Velorex 16/350 . thumbnail 6
  • Velorex 16/350 . thumbnail 7
  • Velorex 16/350 . thumbnail 8
  • Velorex 16/350 . thumbnail 9
  • Velorex 16/350 . thumbnail 10
  • Velorex 16/350 . thumbnail 11
  • Velorex 16/350 . thumbnail 12
  • Velorex 16/350 . thumbnail 13
  • Velorex 16/350 . thumbnail 14
  • Velorex 16/350 . thumbnail 15
  • Velorex 16/350 . thumbnail 16
  • Velorex 16/350 . thumbnail 17
  • Velorex 16/350 . thumbnail 18
  • Velorex 16/350 . thumbnail 19
  • Velorex 16/350 . thumbnail 20
  • Velorex 16/350 . thumbnail 21
  • Velorex 16/350 . thumbnail 22
  • Velorex 16/350 . thumbnail 23
  • Velorex 16/350 . thumbnail 24
  • Velorex 16/350 . thumbnail 25
  • Velorex 16/350 . thumbnail 26
  • Velorex 16/350 . thumbnail 27
  • Velorex 16/350 . thumbnail 28
  • Velorex 16/350 . thumbnail 29
  • Velorex 16/350 . thumbnail 30
  • Velorex 16/350 . thumbnail 31
  • Velorex 16/350 . thumbnail 32
  • Velorex 16/350 . thumbnail 33
  • Velorex 16/350 . thumbnail 34
  • Velorex 16/350 . thumbnail 35
  • Velorex 16/350 . thumbnail 36
  • Velorex 16/350 . thumbnail 37
  • Velorex 16/350 . thumbnail 38
  • Velorex 16/350 . thumbnail 39
  • Velorex 16/350 . thumbnail 40
  • Velorex 16/350 . thumbnail 41
  • Velorex 16/350 . thumbnail 42
  • Velorex 16/350 . thumbnail 43
  • Velorex 16/350 . thumbnail 44
  • Velorex 16/350 . thumbnail 45
  • Velorex 16/350 . thumbnail 46
  • Velorex 16/350 . thumbnail 47
  • Velorex 16/350 . thumbnail 48
  • Velorex 16/350 . thumbnail 49
  • Velorex 16/350 . thumbnail 50
  • Velorex 16/350 . thumbnail 51
  • Velorex 16/350 . thumbnail 52
  • Velorex 16/350 . thumbnail 53
€ 14900,-
Merk:Velorex
Model:16/350
Type:.
Carrosserie:Overig
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:3 versnellingen
Tellerstand:31905 km
Kleur:grijs
Cilinderinhoud:344
Aantal cilinders:2
Vermogen motor:12 kW / 16 pk
Massa:305 kg
Bouwjaar:30-06-1965
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Een bijzondere verschijning! Deze Velorex 16/350 uit bouwjaar 1965. De broers František en Mojmír Stránský bouwden in 1943 hun eerste auto. De met een 90 cc Mant-motor aangedreven driewieler had fietswielen en een dunne overkapping. Door de WW II in Europa waren mensen op zichzelf aangewezen en probeerde men op allerlei manier eigen vervoer te bouwen. De driewieler van de broers Stránský werd populair en ze bleven hun creatie verbeteren. Er werd geëxperimenteerd met verschillende motoren en materialen voor een betere overkapping. Gewoon linnen bleek de beste oplossing. En bij dit exemplaar ligt onder de linnen doeken een 350cc Jawa tweetakt motor. Net achter de voorstoelen. Het betreft een mooi gerestaureerd exemplaar. Het originele Tjeschische kentekenbewijs is zelfs nog bij de auto.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Nummer Hofman.nl: 9082

360 graden foto / Video