MG BGT Overdrive .

  • MG BGT Overdrive . thumbnail 1
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 2
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 3
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 4
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 5
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 6
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 7
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 8
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 9
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 10
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 11
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 12
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 13
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 14
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 15
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 16
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 17
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 18
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 19
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 20
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 21
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 22
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 23
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 24
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 25
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 26
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 27
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 28
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 29
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 30
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 31
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 32
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 33
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 34
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 35
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 36
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 37
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 38
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 39
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 40
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 41
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 42
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 43
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 44
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 45
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 46
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 47
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 48
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 49
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 50
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 51
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 52
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 53
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 54
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 55
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 56
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 57
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 58
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 59
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 60
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 61
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 62
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 63
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 64
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 65
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 66
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 67
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 68
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 69
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 70
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 71
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 72
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 73
  • MG BGT Overdrive . thumbnail 74
€ 18900,-
Merk:MG
Model:BGT
Type:Overdrive .
Carrosserie:Coupé
Aantal deuren:0 deuren
Transmissie:5 versnellingen
Tellerstand:67473 km
Kleur:wit
Cilinderinhoud:1800
Aantal cilinders:4
Vermogen motor:70 kW / 95 pk
Massa:1048 kg
Bouwjaar:14-06-1966
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Het jaar is 1966, de Beatles zingen over hun Yellow Submarine, en MG begint aan het tweede productie jaar van de MG B in de GT uitvoering. Na de lancering van de GT in 1965 op de Earls Court Motor Show produceert de MG fabriek in Abingdon, Engeland maar liefst 125.000 GT exemplaren. Het is een 'overnight' succes zoals de Engelsen het noemen. De vraag naar een betaalbare sportwagen met meer comfort en (praktische) ruimte werd door MG goed ingevuld. Het design van de prachtige lijnen is gedaan door Pininfarina. En zelfs na 50 jaar blijft het een tijdloos design en wil je er elke seconde naar kijken op het moment dat hij voorbij komt rijden. Dit exemplaar is afkomst uit Zweden waar hij sinds 1968 verbleef. Omdat men in Zweden geen zout strooit in de winter en er gewoon in al die tijd goed voor gezorgd is, betreft dit een roest arm exemplaar. Het is niet een over gerestaureerd exemplaar maar eentje die gewoon netjes is bijgehouden in de afgelopen jaren. In de jaren tachtig is hij een keer gerestaureerd en waardoor het vandaag de dag nog een mooie toonbare auto is. Als mooie extra is de MG uitgevoerd met spaakwielen, overdrive op de 3e en 4e versnelling, een rvs uitlaat, en heeft hij de verbeterde /aangepaste schokbrekers achter .

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Getint glas
  • Oliedrukmeter
  • Overdrive
  • Reservewiel
  • RVS uitlaat
  • Spaakwielen
  • Tochtraampjes
  • Nummer Hofman.nl: 16214

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto


    Home