Citroën Lomax

  • Citroën Lomax  Foto 1
  • Citroën Lomax  Foto 2
  • Citroën Lomax  Foto 3
  • Citroën Lomax  Foto 4
  • Citroën Lomax  Foto 5
  • Citroën Lomax  Foto 6
  • Citroën Lomax  Foto 7
  • Citroën Lomax  Foto 8
  • Citroën Lomax  Foto 9
  • Citroën Lomax  Foto 10
  • Citroën Lomax  Foto 11
  • Citroën Lomax  Foto 12
  • Citroën Lomax  Foto 13
  • Citroën Lomax  Foto 14
  • Citroën Lomax  Foto 15
  • Citroën Lomax  Foto 16
  • Citroën Lomax  Foto 17
  • Citroën Lomax  Foto 18
  • Citroën Lomax  Foto 19
  • Citroën Lomax  Foto 20
  • Citroën Lomax  Foto 21
  • Citroën Lomax  Foto 22
  • Citroën Lomax  Foto 23
  • Citroën Lomax  Foto 24
  • Citroën Lomax  Foto 25
  • Citroën Lomax  Foto 26
  • Citroën Lomax  Foto 27
  • Citroën Lomax  Foto 28
  • Citroën Lomax  Foto 29
  • Citroën Lomax  Foto 30
  • Citroën Lomax  Foto 31
  • Citroën Lomax  Foto 32
  • Citroën Lomax  Foto 33
  • Citroën Lomax  Foto 34
  • Citroën Lomax  Foto 35
  • Citroën Lomax  Foto 36
  • Citroën Lomax  Foto 37
  • Citroën Lomax  Foto 38
  • Citroën Lomax  Foto 39
  • Citroën Lomax  Foto 40
  • Citroën Lomax  Foto 41
  • Citroën Lomax  Foto 42
  • Citroën Lomax  Foto 43
  • Citroën Lomax  Foto 44
  • Citroën Lomax  Foto 45
  • Citroën Lomax  Foto 46
  • Citroën Lomax  Foto 47
  • Citroën Lomax  Foto 48
  • Citroën Lomax  Foto 49
  • Citroën Lomax  Foto 50
  • Citroën Lomax  Foto 51
  • Citroën Lomax  Foto 52
  • Citroën Lomax  Foto 53
  • Citroën Lomax  Foto 54
  • Citroën Lomax  Foto 55
  • Citroën Lomax  Foto 56
  • Citroën Lomax  Foto 57
  • Citroën Lomax  Foto 58
  • Citroën Lomax  thumbnail 1
  • Citroën Lomax  thumbnail 2
  • Citroën Lomax  thumbnail 3
  • Citroën Lomax  thumbnail 4
  • Citroën Lomax  thumbnail 5
  • Citroën Lomax  thumbnail 6
  • Citroën Lomax  thumbnail 7
  • Citroën Lomax  thumbnail 8
  • Citroën Lomax  thumbnail 9
  • Citroën Lomax  thumbnail 10
  • Citroën Lomax  thumbnail 11
  • Citroën Lomax  thumbnail 12
  • Citroën Lomax  thumbnail 13
  • Citroën Lomax  thumbnail 14
  • Citroën Lomax  thumbnail 15
  • Citroën Lomax  thumbnail 16
  • Citroën Lomax  thumbnail 17
  • Citroën Lomax  thumbnail 18
  • Citroën Lomax  thumbnail 19
  • Citroën Lomax  thumbnail 20
  • Citroën Lomax  thumbnail 21
  • Citroën Lomax  thumbnail 22
  • Citroën Lomax  thumbnail 23
  • Citroën Lomax  thumbnail 24
  • Citroën Lomax  thumbnail 25
  • Citroën Lomax  thumbnail 26
  • Citroën Lomax  thumbnail 27
  • Citroën Lomax  thumbnail 28
  • Citroën Lomax  thumbnail 29
  • Citroën Lomax  thumbnail 30
  • Citroën Lomax  thumbnail 31
  • Citroën Lomax  thumbnail 32
  • Citroën Lomax  thumbnail 33
  • Citroën Lomax  thumbnail 34
  • Citroën Lomax  thumbnail 35
  • Citroën Lomax  thumbnail 36
  • Citroën Lomax  thumbnail 37
  • Citroën Lomax  thumbnail 38
  • Citroën Lomax  thumbnail 39
  • Citroën Lomax  thumbnail 40
  • Citroën Lomax  thumbnail 41
  • Citroën Lomax  thumbnail 42
  • Citroën Lomax  thumbnail 43
  • Citroën Lomax  thumbnail 44
  • Citroën Lomax  thumbnail 45
  • Citroën Lomax  thumbnail 46
  • Citroën Lomax  thumbnail 47
  • Citroën Lomax  thumbnail 48
  • Citroën Lomax  thumbnail 49
  • Citroën Lomax  thumbnail 50
  • Citroën Lomax  thumbnail 51
  • Citroën Lomax  thumbnail 52
  • Citroën Lomax  thumbnail 53
  • Citroën Lomax  thumbnail 54
  • Citroën Lomax  thumbnail 55
  • Citroën Lomax  thumbnail 56
  • Citroën Lomax  thumbnail 57
  • Citroën Lomax  thumbnail 58
€ 15900,-
Merk: Citroën
Model: Lomax
Carrosserie: Sedan
Aantal deuren: 4 deuren
Transmissie: 4 versnellingen
Tellerstand: 1553 km
Kleur: groen
Cilinderinhoud: 602
Aantal cilinders: 2
Vermogen motor: 21 kW / 29 pk
Massa: 470 kg
Bouwjaar: 29-10-1982
Brandstof: Benzine
Opmerkingen

De Lomax is een kit-car op basis van een 2CV. Dit maakt het een sportieve auto met eenvoudige en bekende techniek. Het origineel ontwerp van de Kitcar komt uit Engeland. Deze specifieke auto is voorzien van de 2cv wielen, welke een hint geven naar zijn herkomst. De uitlaat langs de auto, de kleine ruitjes, en de uitstekende koplampen geven hem een klassieke look. Het lijkt bijna een voor-oorlogse sportauto! De glazen-voorruitjes kunnen naar wens gekanteld worden. Het bagagerek bied extra bagageruimte! Het interieur is afgewerkt met een klassiek houten stuur, een mooi compleet dashboard en met leder beklede stoelen.Na een soepele instap manoeuvre, zet je de sleutel op contact, en met een klein beetje choke start de auto gelijk na het aanraken van de startknop! Vervolgens rij je in deze auto weg, zoals je in een 2CV gewend bent, met de paraplu schakeling! Hij verkeert zowel optisch als technisch in een zeer goede staat en is voorzien van diverse technische upgrades zoals een nieuw chassis en een gereviseerde 2-cilinder motor. Als u de foto’s van onder de motorkap bekijkt, ziet u hoeveel aandacht er is besteed om deze Lomax technisch in topstaat te krijgen. Het prachtige donker groene lakwerk past helemaal bij de klassieke looks van de Lomax en combineert erg mooi met de chromen accessoires.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Chromen kofferrek
  • Lederen bekleding
  • Massaschakelaar
  • Moto-Lita stuur
  • Oud blauw kenteken
  • Nummer Hofman.nl: 16157

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto