MG BGT MGBGT .

  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 1
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 2
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 3
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 4
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 5
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 6
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 7
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 8
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 9
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 10
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 11
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 12
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 13
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 14
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 15
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 16
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 17
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 18
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 19
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 20
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 21
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 22
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 23
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 24
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 25
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 26
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 27
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 28
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 29
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 30
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 31
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 32
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 33
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 34
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 35
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 36
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 37
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 38
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 39
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 40
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 41
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 42
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 43
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 44
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 45
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 46
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 47
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 48
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 49
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 50
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 51
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 52
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 53
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 54
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 55
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 56
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 57
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 58
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 59
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 60
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 61
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 62
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 63
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 64
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 65
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 66
  • MG BGT  MGBGT . thumbnail 67
€ 19900,-
Merk:MG
Model:BGT MGBGT
Type:.
Carrosserie:Coupé
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:73709 km
Kleur:oranje
Cilinderinhoud:1798
Aantal cilinders:4
Vermogen motor:63 kW / 86 pk
Massa:1030 kg
Bouwjaar:15-07-1975
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Keurige MG MGB in stijlvolle GT uitvoering! Dit exemplaar werd voor het eerst geregistreerd in 1975. Het gaat om hier om een zeer goed verzorgd exemplaar met uiterst fijne techniek en daarom ook zeer strak en prettig rijdend. De pittige 1800 cc motor loopt fantastisch en zorgt voor voldoende vermogen. Als zeer gewaardeerde accessoire is deze MG uitgevoerd met een overdrive versnellingsbak welke zorgt voor meer rust en rijplezier bij hogere snelheden en langere afstanden. De carrosserie verkeert in een zeer strakke en gave conditie, in het verleden werd deze keurig nieuw gespoten. Onderzijde en chassis zeer gaaf en solide. Het interieur is typisch ingetogen jaren 70 uitgevoerd met enkel het hoognodige aanwezig. Toch wel bijzonder maar 73709 km. De auto is nieuw verkocht in Zwitserland en is in 2005 naar Nederland gekomen. Voorzien van leuke optie's: lederen sport stoelen, overdrive, rembekrachtiging, spaakwielen. Op het salon van Brussel in 1964 presenteerde Coune een coupéversie van de MGB. De wijzigingen bleven niet beperkt tot een simpele hardtop: dankzij onderdelen van onder meer Renault en Simca ontwierp hij een auto met een eigen persoonlijkheid, met een aflopende daklijn en een Ferrari-achtige achterkant. Het ontwerp werd zo goed ontvangen dat Coune hem besloot te produceren. Aangestoken door dit succes introduceerde MG de MGB GT in 1965 . Deze gesloten versie werd ook wel ‘poor man’s Aston Martin’ genoemd. De fraaie lijnen had de GT deels ook te danken aan de bemoeienis van de grootmeester in carrosserievormen: Pininfarina, die tevens het prototype bouwde.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Nummer Hofman.nl: 16096

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto


    Home