MG C GT MGCGT MGC GT .

  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 1
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 2
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 3
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 4
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 5
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 6
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 7
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 8
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 9
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 10
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 11
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 12
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 13
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 14
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 15
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 16
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 17
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 18
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 19
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 20
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 21
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 22
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 23
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 24
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 25
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 26
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 27
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 28
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 29
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 30
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 31
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 32
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 33
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 34
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 35
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 36
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 37
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 38
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 39
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 40
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 41
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 42
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 43
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 44
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 45
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 46
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 47
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 48
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 49
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 50
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 51
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 52
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 53
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 54
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 55
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 56
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 57
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 58
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 59
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 60
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 61
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 62
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 63
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 64
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 65
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 66
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 67
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 68
  • MG C GT MGCGT MGC GT . thumbnail 69
€ 28900,-
Merk:MG
Model:C GT MGCGT MGC GT
Type:.
Carrosserie:Coupé
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:73657 mijl
Kleur:blauw
Cilinderinhoud:0
Aantal cilinders:6
Massa:1165 kg
Bouwjaar:30-06-1969
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Te koop een bijzonder gave MGC GT in een zeer fraaie conditie! Deze zeldzame MG is 2000 nieuw gespoten in de prachtige kleur Blue Royal en sinds die tijd in het bezit van1 eigenaar geweest. Het interieur verkeert in een goed verzorgde conditie, het zwarte leder is afgezet met een zwarte bies. Body van de wagen is strak en origineel. Er zijn slechts 4500 exemplaren gebouwd in 1968 en 1969en daarom met recht een zeldzame klassieker te noemen. De 6 cilinder motor leent zich uitstekend voor prachtige toertochten! Deze MG is onder anderen uitgevoerd met gewilde opties als spaakwielen , roestvrij stalen uitlaat en een houten motalita stuur.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Chromen spaakwielen
  • Lederen bekleding
  • Moto-Lita stuur
  • Oud blauw kenteken
  • Reservewiel
  • Tochtraampjes
    • Nummer Hofman.nl: 16054

    360 graden foto / Video

      Neem contact op over deze auto


      Home