MG C GT MGC GT MGCGT .

  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 1
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 2
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 3
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 4
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 5
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 6
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 7
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 8
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 9
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 10
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 11
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 12
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 13
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 14
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 15
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 16
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 17
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 18
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 19
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 20
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 21
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 22
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 23
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 24
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 25
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 26
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 27
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 28
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 29
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 30
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 31
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 32
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 33
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 34
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 35
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 36
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 37
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 38
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 39
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 40
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 41
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 42
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 43
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 44
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 45
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 46
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 47
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 48
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 49
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 50
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 51
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 52
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 53
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 54
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 55
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 56
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 57
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 58
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 59
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 60
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 61
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 62
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 63
  • MG C GT MGC GT   MGCGT . thumbnail 64
€ 28900,-
Merk:MG
Model:C GT MGC GT MGCGT
Type:.
Carrosserie:Coupé
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:64873 mijl
Kleur:zwart
Cilinderinhoud:0
Aantal cilinders:6
Massa:1165 kg
Bouwjaar:28-02-1969
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Te koop een bijzonder gave MGC GT in een zeer fraaie conditie! Deze zeldzame MG is 2002 gespoten in de prachtige fabriekkleur Black en sinds die tijd in het bezit van1 eigenaar geweest. Het interieur verkeert in een goed verzorgde conditie, het zwarte leder is afgezet met een zwarte bies. Body van de wagen is strak en origineel. Er zijn slechts 4500 exemplaren gebouwd in 1968 en 1969en daarom met recht een zeldzame klassieker te noemen. De 6 cilinder motor leent zich uitstekend voor prachtige toertochten! Deze MG is onder anderen uitgevoerd met gewilde opties als spaakwielen , roestvrij stalen uitlaat en een houten motalita stuur.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Chromen instaplijsten
  • Chromen spaakwielen
  • Lederen bekleding
  • Moto-Lita stuur
  • Oud blauw kenteken
  • Reservewiel
  • Tochtraampjes
  • Nummer Hofman.nl: 16053

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto


    Home