BMW 1502

  • BMW 1502  Foto 1
  • BMW 1502  Foto 2
  • BMW 1502  Foto 3
  • BMW 1502  Foto 4
  • BMW 1502  Foto 5
  • BMW 1502  Foto 6
  • BMW 1502  Foto 7
  • BMW 1502  Foto 8
  • BMW 1502  Foto 9
  • BMW 1502  Foto 10
  • BMW 1502  Foto 11
  • BMW 1502  Foto 12
  • BMW 1502  Foto 13
  • BMW 1502  Foto 14
  • BMW 1502  Foto 15
  • BMW 1502  Foto 16
  • BMW 1502  Foto 17
  • BMW 1502  Foto 18
  • BMW 1502  Foto 19
  • BMW 1502  Foto 20
  • BMW 1502  Foto 21
  • BMW 1502  Foto 22
  • BMW 1502  Foto 23
  • BMW 1502  Foto 24
  • BMW 1502  Foto 25
  • BMW 1502  Foto 26
  • BMW 1502  Foto 27
  • BMW 1502  Foto 28
  • BMW 1502  Foto 29
  • BMW 1502  Foto 30
  • BMW 1502  Foto 31
  • BMW 1502  Foto 32
  • BMW 1502  Foto 33
  • BMW 1502  Foto 34
  • BMW 1502  Foto 35
  • BMW 1502  Foto 36
  • BMW 1502  Foto 37
  • BMW 1502  Foto 38
  • BMW 1502  Foto 39
  • BMW 1502  Foto 40
  • BMW 1502  Foto 41
  • BMW 1502  Foto 42
  • BMW 1502  Foto 43
  • BMW 1502  Foto 44
  • BMW 1502  Foto 45
  • BMW 1502  Foto 46
  • BMW 1502  Foto 47
  • BMW 1502  Foto 48
  • BMW 1502  Foto 49
  • BMW 1502  Foto 50
  • BMW 1502  Foto 51
  • BMW 1502  Foto 52
  • BMW 1502  Foto 53
  • BMW 1502  Foto 54
  • BMW 1502  Foto 55
  • BMW 1502  Foto 56
  • BMW 1502  Foto 57
  • BMW 1502  Foto 58
  • BMW 1502  Foto 59
  • BMW 1502  Foto 60
  • BMW 1502  Foto 61
  • BMW 1502  Foto 62
  • BMW 1502  Foto 63
  • BMW 1502  Foto 64
  • BMW 1502  Foto 65
  • BMW 1502  Foto 66
  • BMW 1502  Foto 67
  • BMW 1502  Foto 68
  • BMW 1502  thumbnail 1
  • BMW 1502  thumbnail 2
  • BMW 1502  thumbnail 3
  • BMW 1502  thumbnail 4
  • BMW 1502  thumbnail 5
  • BMW 1502  thumbnail 6
  • BMW 1502  thumbnail 7
  • BMW 1502  thumbnail 8
  • BMW 1502  thumbnail 9
  • BMW 1502  thumbnail 10
  • BMW 1502  thumbnail 11
  • BMW 1502  thumbnail 12
  • BMW 1502  thumbnail 13
  • BMW 1502  thumbnail 14
  • BMW 1502  thumbnail 15
  • BMW 1502  thumbnail 16
  • BMW 1502  thumbnail 17
  • BMW 1502  thumbnail 18
  • BMW 1502  thumbnail 19
  • BMW 1502  thumbnail 20
  • BMW 1502  thumbnail 21
  • BMW 1502  thumbnail 22
  • BMW 1502  thumbnail 23
  • BMW 1502  thumbnail 24
  • BMW 1502  thumbnail 25
  • BMW 1502  thumbnail 26
  • BMW 1502  thumbnail 27
  • BMW 1502  thumbnail 28
  • BMW 1502  thumbnail 29
  • BMW 1502  thumbnail 30
  • BMW 1502  thumbnail 31
  • BMW 1502  thumbnail 32
  • BMW 1502  thumbnail 33
  • BMW 1502  thumbnail 34
  • BMW 1502  thumbnail 35
  • BMW 1502  thumbnail 36
  • BMW 1502  thumbnail 37
  • BMW 1502  thumbnail 38
  • BMW 1502  thumbnail 39
  • BMW 1502  thumbnail 40
  • BMW 1502  thumbnail 41
  • BMW 1502  thumbnail 42
  • BMW 1502  thumbnail 43
  • BMW 1502  thumbnail 44
  • BMW 1502  thumbnail 45
  • BMW 1502  thumbnail 46
  • BMW 1502  thumbnail 47
  • BMW 1502  thumbnail 48
  • BMW 1502  thumbnail 49
  • BMW 1502  thumbnail 50
  • BMW 1502  thumbnail 51
  • BMW 1502  thumbnail 52
  • BMW 1502  thumbnail 53
  • BMW 1502  thumbnail 54
  • BMW 1502  thumbnail 55
  • BMW 1502  thumbnail 56
  • BMW 1502  thumbnail 57
  • BMW 1502  thumbnail 58
  • BMW 1502  thumbnail 59
  • BMW 1502  thumbnail 60
  • BMW 1502  thumbnail 61
  • BMW 1502  thumbnail 62
  • BMW 1502  thumbnail 63
  • BMW 1502  thumbnail 64
  • BMW 1502  thumbnail 65
  • BMW 1502  thumbnail 66
  • BMW 1502  thumbnail 67
  • BMW 1502  thumbnail 68
€ 14990,-
Merk: BMW
Model: 1502
Carrosserie: Sedan
Aantal deuren: 0 deuren
Transmissie: 4 versnellingen
Tellerstand: 128417 km
Kleur: rood
Cilinderinhoud: 1574
Aantal cilinders: 4
Vermogen motor: 54 kW / 73 pk
Massa: 980 kg
Bouwjaar: 21-06-1977
Brandstof: Benzine
Opmerkingen

Te koop BMW 1502, 4 bak met Duits kenteken en H zulassung. Vanaf 1981 in het bezit van de laatste eigenaar, de conditie en staat van de auto straalt er dan ook vanaf. De BMW 02-reeks was de middenklasse wagen van BMW van 1966 tot 1977. De reeks werd afgeleid van de BMW nieuwe klasse, maar had twee in plaats van vier deuren. De eerste wagen van de 02-reeks die aangedreven werd door de BMW M10 viercilindermotor kreeg de naam 1600-2 (Typ 114) om aan te geven dat het hier een tweedeurs betrof en niet de 1600 vierdeurs. Bij de type-aanduiding van de 02-reeks slaan de eerste twee cijfers op de cilinderinhoud, behalve bij de latere 1502 die ook een 1573 cc motor had. In 1968 werd de 2002 (E10) geïntroduceerd met een 1990 cc motor en werden de 1600 en 2002 voortaan ook als (vol)cabriolet aangeboden. Tot 1971 waren de 1600 en 2002 ook in een ti versie verkrijgbaar met een dubbele solex carburateur met respectievelijk 100 en 120 pk. Als optie kon gekozen worden voor het alpina pakket waarmee nog meer pk's geleverd werden. Vanaf 1971 was er een kleine facelift en werd de naam 1600-2 gewijzigd in 1602. De 1802 (Typ 114) met een motorinhoud van 1766 cc werd geïntroduceerd en de 2002tii met mechanische inspuiting en een motorvermogen van 130 pk kwam ter vervanging van de 2002ti. De facelift in 1971 was tevens de start van de Touring (E6), deze variant had een derde deur, eigenlijk een enorme achterklep. In augustus 1973 was er een grote restyling van de 02-reeks. Er kwam een andere neus met een plastic grill en een andere achterkant met vierkante achterlichten. De cabrio werd ook aangepast en was nu alleen met rolbeugel te verkrijgen: de 2002 baur cabrio. In 1974 kwam BMW met de 2002 turbo (E20) met mechanische injectie en turbocompressor met een motorvermogen van 170pk. Dit was de eerste Europese in serie geproduceerde wagen met een turbo, twee jaar voor de Porsche 930 turbo. De 2002 turbo was te krijgen in zilver en wit (en één auto is afgeleverd in de kleur zwart). Door de oliecrisis werd het benzineverbruik erg bekritiseerd en het seriemodel werd een flop met slechts 1672 geproduceerde exemplaren. In de racerij sloeg het idee van de turbomotor echter wel aan: BMW is met de turbomotor, gebaseerd op het M10 onderblok, zelfs wereldkampioen Formule 1 geworden. In 1975 werd de 02-reeks opgevolgd door de BMW E21 maar het instapmodel 1502 werd nog tot 1977 geproduceerd.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Half lederen bekleding
  • Hout accenten
  • Originele radio
  • Reservewiel
  • Nummer Hofman.nl: 16024

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto