Citroën 2CV AK400 besteleend

  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 1
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 2
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 3
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 4
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 5
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 6
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 7
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 8
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 9
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 10
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 11
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 12
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 13
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 14
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 15
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 16
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 17
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 18
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 19
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 20
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 21
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 22
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 23
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 24
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 25
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 26
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 27
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 28
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 29
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 30
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 31
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 32
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 33
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 34
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 35
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 36
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 37
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 38
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 39
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 40
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 41
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 42
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 43
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 44
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 45
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 46
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 47
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 48
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 49
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 50
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 51
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 52
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 53
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 54
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 55
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 56
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 57
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 58
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 59
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 60
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 61
  • Citroën 2CV AK400 besteleend Foto 62
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 1
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 2
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 3
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 4
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 5
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 6
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 7
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 8
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 9
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 10
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 11
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 12
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 13
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 14
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 15
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 16
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 17
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 18
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 19
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 20
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 21
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 22
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 23
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 24
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 25
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 26
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 27
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 28
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 29
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 30
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 31
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 32
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 33
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 34
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 35
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 36
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 37
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 38
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 39
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 40
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 41
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 42
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 43
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 44
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 45
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 46
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 47
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 48
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 49
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 50
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 51
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 52
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 53
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 54
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 55
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 56
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 57
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 58
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 59
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 60
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 61
  • Citroën 2CV AK400 besteleend thumbnail 62
€ 14900,-
Merk: Citroën
Model: 2CV
Type: AK400 besteleend
Carrosserie: Bestelauto
Aantal deuren: 0 deuren
Transmissie: 4 versnellingen
Tellerstand: 63335 km
Kleur: overig
Cilinderinhoud: 602
Aantal cilinders: 2
Vermogen motor: 21 kW / 29 pk
Massa: 640 kg
Bouwjaar: 17-08-1972
Brandstof: Benzine
Opmerkingen

Te koop een fantastisch rijdende 2CV AK400 , al een oudere restauratie maar nog steeds in goede staat. De Citroën 2CV AK400 Fourgonnette is een kleine bestelauto, met een onderstel dat veel lijkt op dat van een 'normale' Citroën 2CV. Ook de motor en het interieur van de 2CV Fourgonnette komen veel overeen met die van een 'normale' 2CV. In 1951 begon Citroën met de productie van de AU, gevolgd door de AZU in 1954 en later de AZU250, de AK350 en de AK400. In 1979 werd de productie van de 2CV Fourgonnette gestopt nadat de laatste 2CV Fourgonnette, een AZU250, van de band rolde. Er zijn 1.246.335 exemplaren geproduceerd. De Acadiane heeft de 2CV Fourgonnette vanaf 1979 opgevolgd. For sale a nice Citroen 2CV AK400.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Oud blauw kenteken
  • Reservewiel
  • Trekhaak
  • Nummer Hofman.nl: 16014

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto