Triumph TR 3 TR3A .

  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 1
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 2
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 3
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 4
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 5
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 6
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 7
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 8
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 9
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 10
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 11
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 12
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 13
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 14
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 15
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 16
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 17
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 18
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 19
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 20
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 21
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 22
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 23
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 24
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 25
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 26
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 27
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 28
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 29
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 30
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 31
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 32
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 33
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 34
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 35
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 36
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 37
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 38
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 39
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 40
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 41
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 42
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 43
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 44
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 45
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 46
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 47
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 48
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 49
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 50
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 51
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 52
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 53
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 54
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 55
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 56
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 57
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 58
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 59
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 60
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 61
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 62
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 63
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 64
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 65
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 66
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 67
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 68
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 69
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 70
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 71
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 72
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 73
  • Triumph TR 3  TR3A . thumbnail 74
€ 27900,-
Merk:Triumph
Model:TR 3 TR3A
Type:.
Carrosserie:Cabriolet
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:23722 mijl
Kleur:rood
Cilinderinhoud:1991
Aantal cilinders:4
Vermogen motor:74 kW / 101 pk
Massa:950 kg
Bouwjaar:30-06-1959
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Triumph TR3A 1959, met spaakwielen en een kofferrek, De TR2 t/m de TR4 werden voorzien van de robuuste 4 cilinder Standard motor die ook is gebruikt in de Ferguson trekkers indertijd. Deze Triumph is meer dan 25 jaar in het bezit geweest van de vorige eigenaar. In 1953 verscheen de TR2 op de markt. Een vooruitstrevende model die gevolgd werd door de succesvolle reeks TR3,TR3A ,TR3B, TR4, TR5, TR6, TR7 en ten slotte de TR8. Een tweede lijn sportwagens werd gevormd door de Spitfires en de GT6. Daarnaast werd er ook nog een luxe sportwagen gemaakt: De 8 cilinder Stag.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Chromen kofferrek
  • Kofferrek
  • Lederen bekleding
  • Reservewiel
  • Spaakwielen
  • Tonneau cover
  • Union Jack badges
  • Nummer Hofman.nl: 15969

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto


    Home