MG TC

  • MG TC  Foto 1
  • MG TC  Foto 2
  • MG TC  Foto 3
  • MG TC  Foto 4
  • MG TC  Foto 5
  • MG TC  Foto 6
  • MG TC  Foto 7
  • MG TC  Foto 8
  • MG TC  Foto 9
  • MG TC  Foto 10
  • MG TC  Foto 11
  • MG TC  Foto 12
  • MG TC  Foto 13
  • MG TC  Foto 14
  • MG TC  Foto 15
  • MG TC  Foto 16
  • MG TC  Foto 17
  • MG TC  Foto 18
  • MG TC  Foto 19
  • MG TC  Foto 20
  • MG TC  Foto 21
  • MG TC  Foto 22
  • MG TC  Foto 23
  • MG TC  Foto 24
  • MG TC  Foto 25
  • MG TC  Foto 26
  • MG TC  Foto 27
  • MG TC  Foto 28
  • MG TC  Foto 29
  • MG TC  Foto 30
  • MG TC  Foto 31
  • MG TC  Foto 32
  • MG TC  Foto 33
  • MG TC  Foto 34
  • MG TC  Foto 35
  • MG TC  Foto 36
  • MG TC  Foto 37
  • MG TC  Foto 38
  • MG TC  Foto 39
  • MG TC  Foto 40
  • MG TC  Foto 41
  • MG TC  Foto 42
  • MG TC  Foto 43
  • MG TC  Foto 44
  • MG TC  Foto 45
  • MG TC  Foto 46
  • MG TC  Foto 47
  • MG TC  Foto 48
  • MG TC  Foto 49
  • MG TC  Foto 50
  • MG TC  Foto 51
  • MG TC  Foto 52
  • MG TC  Foto 53
  • MG TC  Foto 54
  • MG TC  Foto 55
  • MG TC  Foto 56
  • MG TC  Foto 57
  • MG TC  Foto 58
  • MG TC  Foto 59
  • MG TC  Foto 60
  • MG TC  Foto 61
  • MG TC  Foto 62
  • MG TC  Foto 63
  • MG TC  Foto 64
  • MG TC  Foto 65
  • MG TC  Foto 66
  • MG TC  Foto 67
  • MG TC  Foto 68
  • MG TC  Foto 69
  • MG TC  Foto 70
  • MG TC  Foto 71
  • MG TC  Foto 72
  • MG TC  thumbnail 1
  • MG TC  thumbnail 2
  • MG TC  thumbnail 3
  • MG TC  thumbnail 4
  • MG TC  thumbnail 5
  • MG TC  thumbnail 6
  • MG TC  thumbnail 7
  • MG TC  thumbnail 8
  • MG TC  thumbnail 9
  • MG TC  thumbnail 10
  • MG TC  thumbnail 11
  • MG TC  thumbnail 12
  • MG TC  thumbnail 13
  • MG TC  thumbnail 14
  • MG TC  thumbnail 15
  • MG TC  thumbnail 16
  • MG TC  thumbnail 17
  • MG TC  thumbnail 18
  • MG TC  thumbnail 19
  • MG TC  thumbnail 20
  • MG TC  thumbnail 21
  • MG TC  thumbnail 22
  • MG TC  thumbnail 23
  • MG TC  thumbnail 24
  • MG TC  thumbnail 25
  • MG TC  thumbnail 26
  • MG TC  thumbnail 27
  • MG TC  thumbnail 28
  • MG TC  thumbnail 29
  • MG TC  thumbnail 30
  • MG TC  thumbnail 31
  • MG TC  thumbnail 32
  • MG TC  thumbnail 33
  • MG TC  thumbnail 34
  • MG TC  thumbnail 35
  • MG TC  thumbnail 36
  • MG TC  thumbnail 37
  • MG TC  thumbnail 38
  • MG TC  thumbnail 39
  • MG TC  thumbnail 40
  • MG TC  thumbnail 41
  • MG TC  thumbnail 42
  • MG TC  thumbnail 43
  • MG TC  thumbnail 44
  • MG TC  thumbnail 45
  • MG TC  thumbnail 46
  • MG TC  thumbnail 47
  • MG TC  thumbnail 48
  • MG TC  thumbnail 49
  • MG TC  thumbnail 50
  • MG TC  thumbnail 51
  • MG TC  thumbnail 52
  • MG TC  thumbnail 53
  • MG TC  thumbnail 54
  • MG TC  thumbnail 55
  • MG TC  thumbnail 56
  • MG TC  thumbnail 57
  • MG TC  thumbnail 58
  • MG TC  thumbnail 59
  • MG TC  thumbnail 60
  • MG TC  thumbnail 61
  • MG TC  thumbnail 62
  • MG TC  thumbnail 63
  • MG TC  thumbnail 64
  • MG TC  thumbnail 65
  • MG TC  thumbnail 66
  • MG TC  thumbnail 67
  • MG TC  thumbnail 68
  • MG TC  thumbnail 69
  • MG TC  thumbnail 70
  • MG TC  thumbnail 71
  • MG TC  thumbnail 72
€ 29900,-
Merk:MG
Model:TC
Carrosserie:Cabriolet
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:58393 mijl
Kleur:rood
Cilinderinhoud:0
Aantal cilinders:4
Massa:820 kg
Bouwjaar:01-07-1949
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Sinds 1995 in Nederland, De MG TC was de eerste nieuwe naoorlogse MG. De TC werd voorgesteld in 1945. De TC was gebaseerd op de vooroorlogse TB en grotendeels gelijk aan deze auto. De voornaamste verbetering aan de TC was het grotere interieur dat 10 cm in breedte was toegenomen. De vormgeving was identiek aan de TB, vooroorlogs met separate, vloeiend gelijnde, spatborden, grote 19 inch spaakwielen en een neerklapbare voorruit. De MG TB/TC series werden bewonderd door Amerikaanse soldaten die op het punt stonden naar Amerika terug te keren; dit soort, veel rijplezier biedende, sportwagentjes kende men in Amerika niet…Het resultaat was dat vele TB’s en TC’s meegenomen werden naar Amerika en daardoor een enorme vraag naar de MG TC ontstond aan de overzijde van de oceaan. Alle TCs waren rechts gestuurd, hadden bladvering rondom en een 54 pk. viercilinder motor. In 1950 werd de MG TC opgevolgd door de MG TD.ie: Prachtige MG TC van bouwjaar 1949. Uitgevoerd in de klassieke kleuren rood met een rood lederen interieur. Eind jaren 90 is de auto zeer uitgebreid en professioneel gerestaureerd naar originele maatstaven. De MG is o.a. voorzien van spaakvelgen , originele Lucas lampen en spiegels, en aluminium kleppendeksel.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Nummer Hofman.nl: 15865

360 graden foto / Video