MG B MGB GT MGBGT

  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 1
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 2
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 3
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 4
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 5
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 6
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 7
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 8
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 9
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 10
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 11
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 12
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 13
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 14
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 15
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 16
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 17
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 18
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 19
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 20
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 21
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 22
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 23
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 24
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 25
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 26
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 27
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 28
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 29
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 30
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 31
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 32
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 33
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 34
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 35
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 36
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 37
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 38
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 39
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 40
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 41
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 42
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 43
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 44
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 45
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 46
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 47
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 48
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 49
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 50
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 51
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 52
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 53
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 54
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 55
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 56
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 57
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 58
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 59
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 60
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 61
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 62
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 63
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 64
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 65
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 66
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 67
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 68
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 69
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 70
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 71
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 72
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 73
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 74
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 75
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 76
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 77
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 78
  • MG B MGB GT MGBGT thumbnail 79
€ 22900,-
Merk:MG
Model:B
Type:MGB GT MGBGT
Carrosserie:Coupé
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:19137 km
Kleur:rood
Cilinderinhoud:1798
Aantal cilinders:4
Vermogen motor:71 kW / 97 pk
Massa:1030 kg
Bouwjaar:29-10-1975
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Keurige MG MGB in stijlvolle GT uitvoering! Dit exemplaar werd voor het eerst geregistreerd in 1975. Het gaat om hier om een zeer goed verzorgd exemplaar met uiterst fijne techniek en daarom ook zeer strak en prettig rijdend. De pittige 1800 cc motor loopt fantastisch en zorgt voor voldoende vermogen. Als zeer gewaardeerde accessoire is deze MG uitgevoerd met een overdrive versnellingsbak welke zorgt voor meer rust en rijplezier bij hogere snelheden en langere afstanden. De carrosserie verkeert in een zeer strakke en gave conditie, in het verleden werd deze keurig nieuw gespoten. Onderzijde en chassis zeer gaaf en solide, keurig in de lak gespoten. Het interieur is typisch ingetogen jaren 70 uitgevoerd met enkel het hoognodige aanwezig. Toch wel bijzonder maar 119137 km. met volledige historie vanaf nieuw, aankoop bon van de 1e eigenaar is nog bij de auto. leuke optie's zoals schuifdak, chroom rostyle velgen. Op het salon van Brussel in 1964 presenteerde Coune een coupéversie van de MGB. De wijzigingen bleven niet beperkt tot een simpele hardtop: dankzij onderdelen van onder meer Renault en Simca ontwierp hij een auto met een eigen persoonlijkheid, met een aflopende daklijn en een Ferrari-achtige achterkant. Het ontwerp werd zo goed ontvangen dat Coune hem besloot te produceren. Aangestoken door dit succes introduceerde MG de MGB GT in 1965 . Deze gesloten versie werd ook wel ‘poor man’s Aston Martin’ genoemd. De fraaie lijnen had de GT deels ook te danken aan de bemoeienis van de grootmeester in carrosserievormen: Pininfarina, die tevens het prototype bouwde.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Chromen instaplijsten
  • Dubbele SU carburateur
  • Massaschakelaar
  • Oliekoeler
  • Reservewiel
  • Rostyle wielen
  • Zonnedak
  • Nummer Hofman.nl: 15857

    Neem contact op over deze auto


    Home