BMW 700 LS

€ 7900,-

Gebruikt Marge
  • BMW 700  LS  Foto 1
  • BMW 700  LS  Foto 2
  • BMW 700  LS  Foto 3
  • BMW 700  LS  Foto 4
  • BMW 700  LS  Foto 5
  • BMW 700  LS  Foto 6
  • BMW 700  LS  Foto 7
  • BMW 700  LS  Foto 8
  • BMW 700  LS  Foto 9
  • BMW 700  LS  Foto 10
  • BMW 700  LS  Foto 11
  • BMW 700  LS  Foto 12
  • BMW 700  LS  Foto 13
  • BMW 700  LS  Foto 14
  • BMW 700  LS  Foto 15
  • BMW 700  LS  Foto 16
  • BMW 700  LS  Foto 17
  • BMW 700  LS  Foto 18
  • BMW 700  LS  Foto 19
  • BMW 700  LS  Foto 20
  • BMW 700  LS  Foto 21
  • BMW 700  LS  Foto 22
  • BMW 700  LS  Foto 23
  • BMW 700  LS  Foto 24
  • BMW 700  LS  Foto 25
  • BMW 700  LS  Foto 26
  • BMW 700  LS  Foto 27
  • BMW 700  LS  Foto 28
  • BMW 700  LS  Foto 29
  • BMW 700  LS  Foto 30
  • BMW 700  LS  Foto 31
  • BMW 700  LS  Foto 32
  • BMW 700  LS  Foto 33
  • BMW 700  LS  Foto 34
  • BMW 700  LS  Foto 35
  • BMW 700  LS  Foto 36
  • BMW 700  LS  Foto 37
  • BMW 700  LS  Foto 38
  • BMW 700  LS  Foto 39
  • BMW 700  LS  Foto 40
  • BMW 700  LS  Foto 41
  • BMW 700  LS  Foto 42
  • BMW 700  LS  Foto 43
  • BMW 700  LS  Foto 44
  • BMW 700  LS  Foto 45
  • BMW 700  LS  Foto 46
  • BMW 700  LS  Foto 47
  • BMW 700  LS  Foto 48
  • BMW 700  LS  Foto 49
  • BMW 700  LS  Foto 50
  • BMW 700  LS  Foto 51
  • BMW 700  LS  Foto 52
  • BMW 700  LS  Foto 53
  • BMW 700  LS  Foto 54
  • BMW 700  LS  Foto 55
  • BMW 700  LS  Foto 56
  • BMW 700  LS  Foto 57
  • BMW 700  LS  Foto 58
  • BMW 700  LS  Foto 59
  • BMW 700  LS  thumbnail 1
  • BMW 700  LS  thumbnail 2
  • BMW 700  LS  thumbnail 3
  • BMW 700  LS  thumbnail 4
  • BMW 700  LS  thumbnail 5
  • BMW 700  LS  thumbnail 6
  • BMW 700  LS  thumbnail 7
  • BMW 700  LS  thumbnail 8
  • BMW 700  LS  thumbnail 9
  • BMW 700  LS  thumbnail 10
  • BMW 700  LS  thumbnail 11
  • BMW 700  LS  thumbnail 12
  • BMW 700  LS  thumbnail 13
  • BMW 700  LS  thumbnail 14
  • BMW 700  LS  thumbnail 15
  • BMW 700  LS  thumbnail 16
  • BMW 700  LS  thumbnail 17
  • BMW 700  LS  thumbnail 18
  • BMW 700  LS  thumbnail 19
  • BMW 700  LS  thumbnail 20
  • BMW 700  LS  thumbnail 21
  • BMW 700  LS  thumbnail 22
  • BMW 700  LS  thumbnail 23
  • BMW 700  LS  thumbnail 24
  • BMW 700  LS  thumbnail 25
  • BMW 700  LS  thumbnail 26
  • BMW 700  LS  thumbnail 27
  • BMW 700  LS  thumbnail 28
  • BMW 700  LS  thumbnail 29
  • BMW 700  LS  thumbnail 30
  • BMW 700  LS  thumbnail 31
  • BMW 700  LS  thumbnail 32
  • BMW 700  LS  thumbnail 33
  • BMW 700  LS  thumbnail 34
  • BMW 700  LS  thumbnail 35
  • BMW 700  LS  thumbnail 36
  • BMW 700  LS  thumbnail 37
  • BMW 700  LS  thumbnail 38
  • BMW 700  LS  thumbnail 39
  • BMW 700  LS  thumbnail 40
  • BMW 700  LS  thumbnail 41
  • BMW 700  LS  thumbnail 42
  • BMW 700  LS  thumbnail 43
  • BMW 700  LS  thumbnail 44
  • BMW 700  LS  thumbnail 45
  • BMW 700  LS  thumbnail 46
  • BMW 700  LS  thumbnail 47
  • BMW 700  LS  thumbnail 48
  • BMW 700  LS  thumbnail 49
  • BMW 700  LS  thumbnail 50
  • BMW 700  LS  thumbnail 51
  • BMW 700  LS  thumbnail 52
  • BMW 700  LS  thumbnail 53
  • BMW 700  LS  thumbnail 54
  • BMW 700  LS  thumbnail 55
  • BMW 700  LS  thumbnail 56
  • BMW 700  LS  thumbnail 57
  • BMW 700  LS  thumbnail 58
  • BMW 700  LS  thumbnail 59
Merk: BMW
Model: 700 LS
Carrosserie: Overig
Aantal deuren: 0 deuren
Transmissie: 4 versnellingen
Tellerstand: 11111 km
Kleur: overig
Cilinderinhoud: 700
Aantal cilinders: 2
Bouwjaar: 21-05-1965
Brandstof: Benzine
Soort voertuig: Personenauto

Schuurvondst, na 30 jaar te hebben geslapen in een droge schuur nu weer voor het eerst in het daglicht, met slapend NL kenteken. De BMW 700 was gedeeltelijk op de BMW 600 gebaseerd, maar had in tegenstelling tot deze als eerste BMW een zelfdragend koetswerk, volledig uit staal. Getekend werd hij door de Italiaanse designer Giovanni Michelotti. Hij werd gebouwd van augustus 1959 tot september 1965. De BMW 700 was de redder van BMW,[ dat ten gevolge van een rampzalige modellenpolitiek - tussen de Isetta en de V8-modellen (BMW 501/502) gaapte een enorm gat - in 1959 bedreigd werd door overname door Daimler-Benz. Deze overname kon door minderheidsaandeelhouders met de hulp van de hoofdaandeelhouder Herbert Quandt te elfder ure verhinderd worden. Het verkoopsucces van de sportieve en tevens betaalbare BMW 700 stabiliseerde de onderneming en maakte de ontwikkeling van de "Nieuwe Klasse" mogelijk. Deze laatste betekende voor BMW de definitieve doorbraak en tevens het einde van de V8-era. Bedrijfsinformatie:

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Nummer Hofman.nl: 15770