MG B GT MGBGT MGB GT

  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 1
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 2
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 3
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 4
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 5
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 6
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 7
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 8
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 9
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 10
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 11
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 12
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 13
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 14
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 15
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 16
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 17
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 18
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 19
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 20
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 21
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 22
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 23
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 24
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 25
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 26
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 27
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 28
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 29
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 30
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 31
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 32
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 33
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 34
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 35
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 36
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 37
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 38
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 39
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 40
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 41
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 42
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 43
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 44
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 45
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 46
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 47
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 48
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 49
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 50
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 51
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 52
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 53
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 54
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 55
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 56
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 57
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 58
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 59
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 60
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 61
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 62
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 63
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 64
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 65
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 66
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 67
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 68
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 69
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 70
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 71
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 72
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 73
  • MG B GT MGBGT MGB GT thumbnail 74
€ 8900,-
Merk:MG
Model:B
Type:GT MGBGT MGB GT
Carrosserie:Coupé
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:51900 km
Kleur:groen
Cilinderinhoud:1798
Aantal cilinders:4
Vermogen motor:71 kW / 97 pk
Massa:1095 kg
Bouwjaar:24-01-1968
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Het gaat hier om een zogenaamde schuurvondst ofwel een auto voor restauratie . Voorzien van mooi oud origineel Nederlands kenteken op blauwe platen, 25 jaar droog in de opslag gestaan en daardoor de tand des tijds goed doorstaan. Perfecte conditie voor hobby en restauratie. het is de eerste uitvoering van de BGT met nog de 3 synchro versnellingsbak in authentieke staat.. Het interieur is typisch ingetogen jaren 60 uitgevoerd met enkel het hoognodige aanwezig. Op het salon van Brussel in 1964 presenteerde Coune een coupéversie van de MGB. De wijzigingen bleven niet beperkt tot een simpele hardtop: dankzij onderdelen van onder meer Renault en Simca ontwierp hij een auto met een eigen persoonlijkheid, met een aflopende daklijn en een Ferrari-achtige achterkant. Het ontwerp werd zo goed ontvangen dat Coune hem besloot te produceren. Aangestoken door dit succes introduceerde MG de MGB GT in 1965 . Deze gesloten versie werd ook wel ‘poor man’s Aston Martin’ genoemd. De fraaie lijnen had de GT deels ook te danken aan de bemoeienis van de grootmeester in carrosserievormen: Pininfarina, die tevens het prototype bouwde.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Chromen spaakwielen
  • Dubbele SU carburateur
  • Lederen bekleding
  • Reservewiel
  • Nummer Hofman.nl: 15663

    Neem contact op over deze auto


    Home