Triumph GT6 MK II met 5-bak

€ 27900,-

Gebruikt Marge
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 1
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 2
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 3
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 4
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 5
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 6
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 7
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 8
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 9
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 10
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 11
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 12
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 13
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 14
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 15
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 16
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 17
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 18
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 19
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 20
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 21
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 22
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 23
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 24
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 25
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 26
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 27
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 28
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 29
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 30
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 31
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 32
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 33
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 34
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 35
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 36
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 37
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 38
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 39
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 40
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 41
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 42
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 43
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 44
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 45
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 46
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 47
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 48
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 49
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 50
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 51
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 52
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 53
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 54
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 55
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 56
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 57
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 58
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 59
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 60
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 61
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 62
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 63
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 64
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 65
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 66
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 67
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 68
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 69
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 70
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 71
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak Foto 72
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 1
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 2
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 3
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 4
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 5
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 6
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 7
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 8
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 9
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 10
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 11
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 12
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 13
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 14
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 15
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 16
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 17
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 18
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 19
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 20
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 21
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 22
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 23
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 24
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 25
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 26
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 27
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 28
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 29
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 30
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 31
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 32
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 33
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 34
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 35
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 36
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 37
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 38
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 39
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 40
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 41
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 42
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 43
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 44
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 45
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 46
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 47
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 48
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 49
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 50
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 51
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 52
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 53
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 54
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 55
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 56
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 57
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 58
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 59
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 60
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 61
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 62
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 63
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 64
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 65
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 66
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 67
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 68
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 69
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 70
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 71
  • Triumph GT6 MK II met 5-bak thumbnail 72
Merk: Triumph
Model: GT6 MK II
Type: met 5-bak
Carrosserie: Coupé
Aantal deuren: 2 deuren
Transmissie: 5 versnellingen
Tellerstand: 1695 mijl
Kleur: groen
Cilinderinhoud: 1998
Aantal cilinders: 6
Vermogen motor: 83 kW / 113 pk
Ledig gewicht: 900 kg
Bouwjaar: 12-10-1970
Brandstof: Benzine
Soort voertuig: Personenauto
  • Glazen achterraam met verwarming
  • Houten stuur
  • Minilite wielen
  • Notenhouten dashboard
  • Oud blauw kenteken
  • Reservewiel
  • Toerenteller
Schitterende Triumph GT6 uit de tweede serie ook wel GT6+ genoemd. Met een productieaantal van iets meer 12066 behoorlijk zeldzaam en onderhand ook zeer populair geworden! Het hier aangeboden exemplaar is in het verleden grondig gerestaureerd. Tijdens de restauratie is deze GT6 voorzien van een populaire aanpassing , namelijk een Ford 5 versnellingsbak., waardoor u heerlijk relaxt en rustig kunt cruisen met een laag toerental op de lage afstand. De stijlvolle GT body verkeert in een verzorgde en nette conditie en werd gespoten in de prachtige kleur Valencia Blue. Ook het interieur werd tijdens de restauratie onder handen genomen, en in het houten dashboard zijn de originele tellers aanwezig. De potente 6 cilinder motor is goed voor voldoende vermogen en de rvs uitlaat maakt een heerlijk geluid. Bedrijfsinformatie: Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden. Altijd ruim 500 auto's op voorraad, check de actuele voorraad via www.hofman.nl. Volg ons ook op facebook.com/HofmanLeek. Bel ons voor de mogelijkheden voor inkoop, verkoop, consignatieverkoop en stalling. * Veilig online kopen @ hofman.nl * Levering aan huis mogelijk * Inruil mogelijk. Al onze autos staan met een zeer uitgebreide fotoreportage (60-100 fotos) online op www.hofman.nl

Prijswijzigingen, zet en drukfouten voorbehouden.

  • Nummer Hofman.nl: 15562