Triumph TR5 TR250 Overdrive

  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 1
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 2
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 3
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 4
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 5
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 6
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 7
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 8
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 9
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 10
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 11
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 12
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 13
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 14
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 15
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 16
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 17
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 18
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 19
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 20
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 21
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 22
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 23
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 24
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 25
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 26
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 27
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 28
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 29
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 30
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 31
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 32
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 33
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 34
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 35
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 36
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 37
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 38
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 39
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 40
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 41
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 42
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 43
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 44
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 45
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 46
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 47
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 48
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 49
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 50
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 51
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 52
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 53
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 54
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 55
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 56
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 57
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 58
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 59
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 60
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 61
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 62
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 63
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 64
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 65
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 66
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 67
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 68
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 69
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 70
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 71
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 72
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 73
  • Triumph TR5 TR250 Overdrive thumbnail 74
€ 49900,-
Merk:Triumph
Model:TR5 TR250
Type:Overdrive
Carrosserie:Cabriolet
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:91455 mijl
Kleur:blauw
Cilinderinhoud:2498
Aantal cilinders:6
Vermogen motor:76 kW / 103 pk
Massa:1050 kg
Bouwjaar:28-02-1968
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Als extra's voorzien van chromen spaakwielen en roestvrij stalen uitlaat. Voorzien van 2x SU carburateurs met KN filters en lederen stoelen. Bij het zien van de auto vallen eigenlijk als eerste de brede chromen spaakvelgen op met 72 spaken.In de donker baluwe kleur is het een heerlijk klassieke ogend ontwerp met een prachtige kleurstelling . De auto is in 2014 volledig body-off gerestaureerd, met als basis een roestvrije auto uit de USA. Zowel de body als het chassis zijn volledig kaal gemaakt en opnieuw opgebouwd. Met veel liefde en aandacht is de auto gerestaureerd. De carrosserie is dan ook nog steeds bijzonder fraai. Het plaatwerk is origineel en de passingen zijn correct. . De cabrioletkap is van zwart canvas en verkeerd in nieuwstaat. De kap sluit overal mooi en goed aan. Uiteraard is ook de tonneau cover aanwezig voor de dagen dat u open kunt rijden. Het interieur is bekleed met zwarte tapijten en prachtig zwart leder met witte een witte bies. Het houten dashboard is tijdens de restauratie vernieuwd en de dashbordtop is opnieuw bekleed. De originele Smith tellers en alle bedieningselementen zien er goed uit en functioneren precies zoals het hoort, ook werd de auto voorzien van een prachtig Mota Lita stuurwiel .Tijdens de restauratie is de techniek ook volledig gereviseerd. Zowel de transmissie als de motor als het differentieel zijn gereviseerd en verkeren dan ook in goede staat. Zo zijn de schokbrekers voor en achter afkomstig van Koni, is er een RVS uitlaat gemonteerd en heeft de motor de beschikking over de verbeterde SU caburateurs en KN openluchtfilters. De 2,5 liter zes-in-lijn is gekoppeld aan een handgeschakelde transmissie met vier versnellingen en overdrive. Als bijzonderheid is de auto voorzien van een langere achteras overbrenging voor comfortablel cruisen op de langere afstanden. Deze TR250 heeft een heerlijk rijgedrag mede dankzij de goede schokbrekers. De motor levert zo'n 110 pk en speelt met deze eigentijdse Britse Roadster. De auto is de afgelopen jaren goed onderhouden en 20 jaar in het bezit geweest van de vorige eigenaar.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Chromen spaakwielen
  • Dubbele SU carburateur
  • Full tonneau
  • Houten dashboard
  • K&N luchtfilter
  • Lederen bekleding
  • Oud blauw kenteken
  • Overdrive
  • Rembekrachtiging
  • Reservewiel
  • RVS uitlaat
  • Nummer Hofman.nl: 15559

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto


    Home