Panhard Dyna Z Z16

  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 1
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 2
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 3
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 4
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 5
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 6
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 7
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 8
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 9
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 10
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 11
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 12
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 13
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 14
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 15
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 16
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 17
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 18
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 19
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 20
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 21
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 22
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 23
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 24
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 25
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 26
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 27
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 28
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 29
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 30
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 31
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 32
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 33
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 34
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 35
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 36
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 37
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 38
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 39
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 40
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 41
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 42
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 43
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 44
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 45
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 46
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 47
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 48
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 49
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 50
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 51
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 52
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 53
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 54
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 55
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 56
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 57
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 58
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 59
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 60
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 61
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 62
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 63
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 64
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 65
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 66
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 67
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 68
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 69
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 70
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 71
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 72
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 73
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 74
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 75
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 76
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 77
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 78
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 79
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 80
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 81
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 82
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 83
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 84
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 85
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 86
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 87
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 88
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 89
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 90
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 91
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 92
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 93
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 94
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 95
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 96
  • Panhard Dyna Z Z16 thumbnail 97
€ 9900,-
Merk:Panhard
Model:Dyna Z
Type:Z16
Carrosserie:Sedan
Aantal deuren:4 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:9798 km
Kleur:grijs
Cilinderinhoud:851
Aantal cilinders:2
Vermogen motor:31 kW / 42 pk
Massa:810 kg
Bouwjaar:16-02-1959
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Een bijzonder stukje automobielhistorie en absoluut een zeldzaamheid: Panhard Dyna Z16 uit bouwjaar 1959 in indrukwekkend originele conditie! Dit exemplaar spendeerde zijn levensdagen in Frankrijk tot deze in 2011 op transport naar ons land kwam en werd voorzien van Nederlands kenteken. De Panhard is technisch sterk en heeft een keurig lopende 2 cilinder boxer motor onder de kap. Het schakelen gaat prima en de auto rijdt goed in is direct inzetbaar. De carrosserie ,origineel in grijs uitgevoerd, heeft een prachtig patina wat enkel door gebruik en leeftijd tot stand kan komen. Gerestaureerd is hij zeker niet en deze klassieker is mooi van originaliteit! Opvallend is hoe solide de carrosserie en de onderzijde bewaard zijn gebleven, ondanks wat vliegroest is het geheel uiterst gaaf! Zover wij konden ontdekken is er enkel klein laswerk verricht aan de accubak. Het interieur blinkt uit door eenvoud en verkeert eveneens in een opvallend authentieke conditie, er is plaats voor 6 op de beide ruime banken. Panhard is één van de oudste automerken en werd in 1887 opgericht onder de naam Panhard et Levassor. Slechts mondjesmaat worden deze types aangeboden en zeker in deze zeer zuivere conditie met recht een zeldzaamheid!

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Blauw kenteken
  • Tochtraampjes
  • Nummer Hofman.nl: 15030

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto


    Home