Warner Maatman – BMW Z4 2004
Na meerdere keren door de showroom van Hofman in Leek te hebben gelopen, heb ik na jaren eindelijk de stap gezet: een prachtige BMW Z4 2.5i automaat gekocht. Wat een heerlijke auto! Maar minstens zo belangrijk: wat een prettig adres.
Bij Hofman draait het niet om snelle verkoop of het “koopje van de eeuw”. Hier word je geen klant omdat je iets koopt — je wordt klant omdat ze je zo behandelen. Eerlijk, betrouwbaar en met echte kennis van zaken. Ze geven oprecht advies, zelfs als dat niet in hun eigen voordeel is.
Dat geeft vertrouwen, en dat merk je in alles.
We zijn ontzettend blij met onze Z4. De eerste trip langs de Moezel en door de Eifel zit er inmiddels op, en het was puur genieten!
Kortom: een aanrader voor wie waarde hecht aan kwaliteit, vertrouwen en een fijne verkoopervaring.
