Citroën 2CV AZU AK250

€ 19900,-

Gebruikt Marge
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 1
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 2
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 3
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 4
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 5
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 6
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 7
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 8
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 9
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 10
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 11
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 12
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 13
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 14
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 15
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 16
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 17
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 18
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 19
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 20
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 21
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 22
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 23
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 24
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 25
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 26
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 27
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 28
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 29
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 30
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 31
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 32
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 33
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 34
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 35
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 36
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 37
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 38
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 39
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 40
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 41
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 42
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 43
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 44
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 45
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 46
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 47
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 48
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 49
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 50
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 51
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 52
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 53
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 54
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 55
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 56
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 57
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 58
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 59
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 60
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 61
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 62
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 63
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 64
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 65
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 66
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 67
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 68
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 69
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 70
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 71
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 72
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 73
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 74
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 75
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 76
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 77
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 78
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 79
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 80
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 81
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 82
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 83
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 84
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 85
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 86
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 87
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 88
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 89
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 90
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 91
  • Citroën 2CV AZU AK250 Foto 92
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 1
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 2
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 3
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 4
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 5
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 6
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 7
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 8
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 9
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 10
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 11
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 12
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 13
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 14
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 15
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 16
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 17
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 18
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 19
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 20
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 21
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 22
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 23
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 24
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 25
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 26
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 27
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 28
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 29
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 30
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 31
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 32
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 33
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 34
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 35
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 36
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 37
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 38
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 39
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 40
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 41
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 42
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 43
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 44
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 45
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 46
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 47
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 48
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 49
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 50
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 51
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 52
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 53
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 54
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 55
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 56
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 57
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 58
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 59
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 60
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 61
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 62
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 63
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 64
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 65
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 66
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 67
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 68
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 69
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 70
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 71
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 72
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 73
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 74
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 75
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 76
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 77
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 78
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 79
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 80
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 81
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 82
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 83
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 84
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 85
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 86
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 87
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 88
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 89
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 90
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 91
  • Citroën 2CV AZU AK250 thumbnail 92
Merk: Citroën
Model: 2CV
Type: AZU AK250
Carrosserie: Stationwagon
Aantal deuren: 4 deuren
Transmissie: 4 versnellingen
Tellerstand: 53232 km
Kleur: grijs
Cilinderinhoud: 602
Aantal cilinders: 2
Vermogen motor: 29 kW / 39 pk
APK geldig tot: 2019-03-13
Ledig gewicht: 570 kg
Bouwjaar: 04-07-1973
Brandstof: Benzine
Soort voertuig: Personenauto
  • Blauwe Kentekenplaten
  • Tochtraampjes
Een legendarische klassieker deze Citroën Azu van bouwjaar 1973! Nieuw werd deze Citroën geleverd in Frankrijk en enkele jaren geleden naar Nederland geïmporteerd en direct daarna grondig gerestaureerd. Tijdens deze vergaande restauratie werd de volledige carrosserie nieuw gespoten aan zowel binnen- als buitenkant. De strakke en gave body heeft een keurige originele pasvorm en oogt fraai in deze klassieke kleurstelling. In het interieur werden vloer- en stoelbekleding keurig vernieuwd en het ingetogen dashboard werd opgeknapt, het fraaie originele klokwerk is intact. Als mooie en zeldzame extra is er een achterbank aanwezig, deze is makkelijk demonteerbaar omdat deze 'besteleend' door de weeks dienst moest doen op het Franse platteland om bijvoorbeeld aardappelen te vervoeren en pas op zondag ingezet werd om met de kinderen naar de kerk te rijden. De techniek werd volledig aangepakt en up-to-date gebracht, de heerlijk eenvoudige motor loopt dan ook fantastisch. De ophanging, remmen en banden verkeren allen in uitstekende staat met als resultaat een fantastisch rijdende oldtimer. Kort gezegd een zeldzaam goede Citroën Azu en een aanwinst voor liefhebber en verzamelaar tevens een interessante belegging. Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden. Altijd ruim 500 auto's op voorraad, check de actuele voorraad via www.hofman.nl. Volg ons ook op facebook.com/HofmanLeek

Prijswijzigingen, zet en drukfouten voorbehouden.

  • Nummer Hofman.nl: 14519